web analytics

Огляд ПК-версії Dead or Alive 5 Last Round

Автор: Юра Лупул @linerhead

На перший погляд може здатися, що Dead or Alive — це серія про няшних дівчаток з неприроднім розміром молочних залоз та довжелезним набором відвертих костюмчиків для них. Не обманюватиму, здебільшого так воно і є, але окрім цього гра демонструє справді чудову файтинґову механіку та багатогранність бойових режимів.

2015-03-31_00011

Франчайз від народження був консольним ексклюзивом. Але лаври Mortal Kombat на ПК, схоже, не дали спокійно спати Team Ninja на пару з Tecmo. Тож вони вирішили, що пора донести своє останнє творіння до більш хардкорної аудиторії. Що може статися, коли у портфоліо розробників немає жодного досвіду портування чи розробки продукту для ПК? Ви вгадали — крамниця Steam поповнилася ще одним “чудовим” продуктом, котрий якщо запускається — це вже фантастика.

Обіцянки, гідні депутатів

Dead or Alive 5 уперше з’явилася ще у вересні 2012-го. Майже два роки потому компанія анонсувала, що клопочеться портуванням на ПК. Як вже заведено з тайтлами, які запізніло виходять на іншу платформу, гра повинна містити всі доповнення, які коли-небудь виходили, суттєво покращену візуальну складову та, як бонус, шмат ексклюзивного контенту, аби підняти мотивацію її купити.

Що нам запропонували Team Ninja? Хлопці додали до назви підзаголовок Last Round, розписали все, що потрібно включити до гри, аби вона відповідала всім сучасним ПК-стандартам і взялися виконувати обіцянку.

Найважливіше, на їх думку, покращення — це підтримка роздільності 4К, що вони успішно додали. А далі — ви тільки вдумайтеся! —  всі текстури та ефекти відповідають рівню PS3, а тіні еквівалентні версії PS4! Як мудро і щедро, правда?

2015-03-31_00001

Рухаймося далі — окрім звичайних бойових локацій, фірмовою фішкою DOA завжди були бойові арени з “небезпечною зоною”, тобто коли гравець виштовхував противника за безпечні межі, то кожне падіння персонажа супроводжувалось вибухами умовних мін, що переводило гру у іншу стратегічну площину. Так-от, бойові арени з такими зонами відсутні, повністю, їх немає і невідомо чи будуть.

Гра містить всі 400(!!!) костюмів для персонажів та ще 31 ексклюзивно для ПК-версії. Оце я розумію, костюмчики — все, що я коли-небудь бажав від доброго файтинґу. Окрім цієї гори шмаття, ми отримали ексклюзивні варіанти зачісок! Ну це вже просто епік! Що ще можна бажати?

Та хоча б реалістичну фізичну модель поведінки та анімації персонажів, але про це теж поки що забудьте, адже рушій Soft Engine, який мав за це відповідати — відсутній.

2015-03-30_00006

Гра підтримує не всі контролери, тобто такий стандарт як ґеймпади Xbox і Sony, звісно підтримується, але працездатність інших не гарантується. Ще одна підстава задуматися: файтинґ підтримує не всі контролери… файтинґ! Ну, ви зрозуміли. До того ж повністю відсутня підтримка вібрації…

Тепер залишилося найсмачніше. У грі відсутній онлайн-режим. Пауза… Ще раз — у грі відсутній онлайн-режим! Хлопці обіцяють додати його патчем приблизно за три місяці після релізу. Також відсутня підтримка збереження у Steam Cloud і досягнень Steam. ПК-порт 2015 року.

2015-04-06_00001

Виникає питання, навіщо релізити гру в такому сирому стані, з такою кількістю обіцянок і, що найголовніше,  без підтримки онлайну? Чому не відкласти реліз на тих же три місяці і довершити гру всіма обіцяними опціями? Адже окрім описаного вище, Dead or Alive 5 Last Round супроводжують безпричинні вильоти на робочий стіл, баґи текстур та інколи глючить система збережень. Такий вінігрет навіть умовно важко назвати портованою грою.

“Сюжет”

Опис сюжету я зумисне залишив на кінець. Гра вже не нова, тому більшість так чи інакше знають, хто там кому і за що винен, якщо можна так висловитись. Адже сюжет Dead or Alive 5 б’є усі чинні рекорди абсурдності, тупості, нелогічності та ще цілої низки медичних термінів. Не вдаючись до подробиць, розгортання сюжету відбувається за допомогою приблизно таких діалогів:

— Привіт.

— Привіт.

— Що ти сказав?

— Готуйся до болю!

— Але я не хочу битися…

— Ти зрадник!

Думаю ви вловили вискокохудожню планку, на якій перебувають тамтешні сценаристи. Дехто може сказати: “Та це ж файтинґ, тут не потрібен сюжет” — і я міг би погодитись, але глянувши на той же Mortal Kombat, Injustice чи навіть Tekken, це твердження підлягає деяким сумнівам. Нас кидають з однієї локації на іншу без фундаментальних пояснень мотивації героїв, а якщо і намагаються пояснити — це виглядає до біса смішно. Я ледь втримався, аби не нашкодити собі фізично, луплячи головою об стіл чи знічев’я зацідивши чергову порцію незаслужених стусанів своєму обличчю.

Бережіть гроші…

Якщо вас якимось чином охопило бажання придбати цей витвір мистецтва, то краще придбайте консоль і зіграйте в нього там. А ПК-порт Dead or Alive 5 Last Round впевнено посідає одну з найвищих сходинок у пантеоні найгірше портованих продуктів з всі часи. Я ніяким чином не принижую цінності системи бою, якщо абстрагуватись від усіх супутніх проблем гри — сам файтинґ на доволі пристойному рівні і заслуговує твердої сімки, але Steam-версія ледь дотягує до оцінки в три бали. Середнє арифметичне вирахувати не важко…

49

Журбинка

Вдалося

  • фанатієте від DOA
  • анімешник
  • маєте зайві гроші

Не вдалося

  • граєте на ПК

Жанри

Компанії

Платформи

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні огляди

Не купуй новий монітор поки не подивишся це відео — Огляд монітора Prologix GM2424HD

Автор: Володимир Бортюк

prologix gm2424hd ty 01

Пекло, у яке хочеш повертатися. Огляд KILL KNIGHT

83

Автор: Барлет Ярослав

kill kight

Сильніший за власне розбите серце. Огляд фільмів «Джокер» і «Джокер: Божевілля на двох»

Автор: Микола Єрьомін

Джокер: Безумство на двох

Стильна ультратонка бездротова механіка — Огляд Logitech G915 X LIGHTSPEED

Автор: Володимир Бортюк

logitech g915x review yt 01

Породжена бажанням. Огляд ремейку Silent Hill 2

88

Автор: Володимир Вітовський

silent hill 2 remake keyart

Ану посунься, Civilization. Огляд Ara: History Untold

72

Автор: BenderUA

Ara: History Untold

Команда PlayUA перемогла у командному заліку KMAMK GT3 Sprint Championship 2024. Огляд фінального етапу

Автор: Андрій Присяжний

x3

IMAX 3D вдома? — Огляд ноутбука Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition

Автор: Володимир Бортюк

a15 3d body2